ďťż
 
LeonTheMovie.com - obrazki ďťż
 
LeonTheMovie.com - obrazki
Zobacz wiadomości
 
Cytat
A gdyby tak się wedrzeć na umysłów górę, / Gdyby stanąć na ludzkich myśli piramidzie, / I przebić czołem przesądów chmurę, / I być najwyższą myślą wcieloną. . . Juliusz Słowacki, Kordian
Indeks BCB i MySQL subiekt gt fototapeta
 
  Witamy

LeonTheMovie.com - obrazki



kannu - 13-08-2006 01:01
LeonTheMovie.com - obrazki
  Serwus,
Przedstawiam obrazki promocyjne z filmu nad którym pracuje:
http://www.LeonTheMovie.com

Tu są linki do obrazków :

http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon01
http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon02
http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon03
http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon04

W ciągu kilku tygodni będę mieć gotowy trailer ? ok. 1 minute.
Wtedy pojawi się także making of pokazujący złozonośc scen, oraz kwestie
rigowania autek.
Większość trailera jest już w fazie renderingu., ale ciągle cos poprawiam
i zmieniam.
Całość wykonana przeze mnie . Od konceptu przez modelingi, teksturki,
światło po rendering , zmontowanie i postprodukcje.
Praca trwa już prawie 2 lata . Sporo czasu , ale to sporo pracy. Wszystkie
domki są 3D. Nie stosowałem tam camera mapingu ani domalówek . Większosć
lokacji i obiektów jest już gotowa. Teraz więcej czasu będzie można
poświęcić na animacje.
W produkcji znalazło się sporo modelowanych szczegółów, które pozornie
mogłyby zostać załatwione teksturą ? np. wszystkie płyty chodnikowe, czy
np. deski na sklepiku.
Musiałem opracować praktycznie całą linie produkcyjną , i mase rzeczy
które wychodzą dopiero przy tego typu produkcjach ? jak np. wydawałoby się
banalne kwestie położenia, nazewnictwa i zarządzania plikami, renderingami
itp.

Mam wrażenie, że nawet w animacji nie widać 25 % włożonej pracy, ale
trudno :)

Ujęcia z ulicą liczą się 2,5 godziny / klatkę. Jest tam ponad 560
obiektów, a w maxie prawie 50 warstw.
Każde autko jest animowane i ma swój rig, co pozwala na niezależne
poruszanie nadwoziem przy hamowaniu , podwoziem , kołami podskakującymi
na nierównościach jezdni itp.

Soft : 3ds Max , Photoshop, Deep Paint 3D, Digital Fusion, Vue.
Rendering : Vray.
Do animacji jest dodatkowo uzyty : After Effects, reel smart, Hair Fx.
Pozdrawiam i życze powodzenia :)

lukasz kowalik

-------------------------------------
...:: animated movie 3D ::...
http://www.LeonTheMovie.com

....::character animations ::...
http://www.kannu3D.com





Rafal Wojtunik - 16-08-2006 01:28

  kannu napisał(a):
> Serwus,
> Przedstawiam obrazki promocyjne z filmu nad którym pracuje:
> http://www.LeonTheMovie.com
>
> Tu są linki do obrazków :
>
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon01
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon02
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon03
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon04
>

Pewnie lepiej byś trafił pisząc na pl.comp.grafika3d:)
Po stilkach nie ma sensu wróżyć tak naprawdę. fakt że narazie nie czuje
się tego nakładu pracy:)

RW




Beton25 - 16-08-2006 01:29

  Użytkownik "kannu" <kannu@kannu3d.com> napisał w wiadomości
news:op.td3ercdbn3rbzs@stacja...
> Serwus,
> Przedstawiam obrazki promocyjne z filmu nad którym pracuje:
> http://www.LeonTheMovie.com
>
> Tu są linki do obrazków :
>
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon01
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon02
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon03
> http://leonthemovie.com/image.php?image=Leon04
>
>
> W ciągu kilku tygodni będę mieć gotowy trailer ? ok. 1 minute.
> Wtedy pojawi się także making of pokazujący złozonośc scen, oraz kwestie
> rigowania autek.
> Większość trailera jest już w fazie renderingu., ale ciągle cos poprawiam
> i zmieniam.
> Całość wykonana przeze mnie . Od konceptu przez modelingi, teksturki,
> światło po rendering , zmontowanie i postprodukcje.
> Praca trwa już prawie 2 lata . Sporo czasu , ale to sporo pracy. Wszystkie
> domki są 3D. Nie stosowałem tam camera mapingu ani domalówek . Większosć
> lokacji i obiektów jest już gotowa. Teraz więcej czasu będzie można
> poświęcić na animacje.
> W produkcji znalazło się sporo modelowanych szczegółów, które pozornie
> mogłyby zostać załatwione teksturą ? np. wszystkie płyty chodnikowe, czy
> np. deski na sklepiku.
> Musiałem opracować praktycznie całą linie produkcyjną , i mase rzeczy
> które wychodzą dopiero przy tego typu produkcjach ? jak np. wydawałoby się
> banalne kwestie położenia, nazewnictwa i zarządzania plikami, renderingami
> itp.
>
>
>
> Mam wrażenie, że nawet w animacji nie widać 25 % włożonej pracy, ale
> trudno :)
>
> Ujęcia z ulicą liczą się 2,5 godziny / klatkę. Jest tam ponad 560
> obiektów, a w maxie prawie 50 warstw.
> Każde autko jest animowane i ma swój rig, co pozwala na niezależne
> poruszanie nadwoziem przy hamowaniu , podwoziem , kołami podskakującymi
> na nierównościach jezdni itp.
>
>
> Soft : 3ds Max , Photoshop, Deep Paint 3D, Digital Fusion, Vue.
> Rendering : Vray.
> Do animacji jest dodatkowo uzyty : After Effects, reel smart, Hair Fx.
> Pozdrawiam i życze powodzenia :)
>
>
> lukasz kowalik
>
>
> -------------------------------------
> ..:: animated movie 3D ::...
> http://www.LeonTheMovie.com
>
> ...::character animations ::...
> http://www.kannu3D.com

Szczerze, to mam tylko jedno pytanie. Skoro wszystko modelowałeś i nie
zastępowałeś backgroundu teksturami, to ile czasu przewidujesz to renderować
do montażu? :D
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • effulla.pev.pl
  • comp
    www.fotosearch.pl & www.fotosearch.com >> ceny gdzie =?ISO-8859-2?Q?umieszcza=E6_obrazki=2C_zdj=EAcia=3F?= =?iso-8859-2?Q?Materia=B3y_dydaktyczne,_e-learning,_obrazki_i_animacje?= =?iso-8859-2?Q?Jak_wyr=F3wna=E6_tonalnie_dwa_obrazki?= witam . Mam pytanie. Jak mogę pisać na wstawionych wczesniej obrazkach =?iso-8859-2?Q?=5BJAK=5Dwielkoformatowe_rendery-skalowanie_obrazk=F3w?= MSSQL - zapis obrazka do bazy w PHP - obcina soft do organizowania obrazkow z wyjsicem na web [cross] =?iso-8859-2?q?Zapisywanie_obrazk=F3w_z_aparatu_w_telefonie?= tomcat 5 i =?ISO-8859-2?Q?brakuj=B1ce?= obrazki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gdziejesc.keep.pl
  • Cytat

    Decede mihi sole - nie zasłaniaj mi słonca.
    Gdy kogoś kochasz, jesteś jak stworzyciel świata - na cokolwiek spojrzysz, nabiera to kształtu, wypełnia się barwą, światłem. Powietrze przytula się do ciebie, choćby był mróz, a ty masz w sobie tyle radości, że musisz ją rozdawać wokoło, bo się w tobie nie mieści
    Hoc fac - tak czyń.
    A tergo - od tyłu; z tyłu.
    I czarne włosy posiwieją. Safona

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com