ďťż
 
portfolio z ilustracjami ďťż
 
portfolio z ilustracjami
Zobacz wiadomości
 
Cytat
A gdyby tak się wedrzeć na umysłów górę, / Gdyby stanąć na ludzkich myśli piramidzie, / I przebić czołem przesądów chmurę, / I być najwyższą myślą wcieloną. . . Juliusz Słowacki, Kordian
Indeks BCB i MySQL subiekt gt fototapeta
 
  Witamy

portfolio z ilustracjami



Rafal Szczepaniak - 13-03-2006 11:30
portfolio z ilustracjami
  Cześć

Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
http://www.rafal-szczepaniak.com/
i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).

Będę wdzięczny za komentarze.

pozdrawiam

--
Rafal Szczepaniak
http://www.artrafal.dl.pl/





gravide - 13-03-2006 11:30

  Użytkownik "Rafal Szczepaniak" <er5WytnijTO@o2WYTNIJ.pl> napisał w
wiadomości news:dud22f$i8h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> http://www.rafal-szczepaniak.com/
> i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).
>
> Będę wdzięczny za komentarze.

Obejrzałem.
Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty to robisz
nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja nie miałbym.
grav

--
www.gravide.net




rafal - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "gravide" <no_adres@no_spam.pl> napisał

> > Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> > http://www.rafal-szczepaniak.com/
> > i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7
> > MB).
> >
> > Będę wdzięczny za komentarze.
>
> Obejrzałem.
> Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
> że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
> Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty
> to robisz nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja
> nie miałbym. grav

Mylisz sie Gravide:) CZesc z tych prac jest bardzo dobra:) Mowie Ci
powaznie.

Pozdr
Rafal




tarcamion - 13-03-2006 11:31

  Rafal Szczepaniak napisał(a):
> Cześć
>
> Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> http://www.rafal-szczepaniak.com/
> i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).
>
> Będę wdzięczny za komentarze.
>
> pozdrawiam
>
Całkiem, całkiem. Tyle, że niektóre ilustracje jakies poniszczone. To
jakaś herbata, kredkami pomazane lub poplamione. Dziwne :)
A tak na serio to cały artyzm polega na tym, że takie chaotyczne?

PS. Jesteś z Będzinia?





Halinka - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "rafal" <rafal_grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
news:due3ve$6g8$1@news.onet.pl...
[...]
>>
>> Obejrzałem.
>> Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
>> że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
>> Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty
>> to robisz nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja
>> nie miałbym. grav
>
> Mylisz sie Gravide:) CZesc z tych prac jest bardzo dobra:) Mowie Ci
> powaznie.
>
Ja mówię poważnie, że Gravide może spokojnie zostać "ilustratorem". Ja tam nie
widzę sztuki - bez pomysłu, bez warsztatu, ot zrobione coś z czegoś co było pod
ręką. Gdyby akurat jadł borówki to i one by się tam pewnie znalazły :) Jedni
nazwą to sztuką, a ja nie :)

Hlnk




rafal - 13-03-2006 11:31

  "Halinka" wrote:

> Ja mówię poważnie, że Gravide może spokojnie zostać "ilustratorem". Ja tam
nie
> widzę sztuki - bez pomysłu, bez warsztatu, ot zrobione coś z czegoś co
było pod
> ręką. Gdyby akurat jadł borówki to i one by się tam pewnie znalazły :)
Jedni
> nazwą to sztuką, a ja nie :)
>

Dla czesci spoleczenstwa sztuka to obrazy i rzeźby - i to tylko te
"klasyczne" w formie i tresci. Do niedawna fotografia cyfrowa byla w
konflikcie z analogową - bo to co cyforwe nie moglo być sztuka. Na szczescie
kilka osób udowodnilo ze fotografia cyfrowa tez moze zawierać artyzm. Mam
nadzieje ze to co zrobił Rafał Szczepanik zostanie w dobry sposób odebrane ,
fakt przekracza granice - ale wlasnie na tym polega sztuka - na
przekraczaniu granic. Zalamałbym sie jakbym zobaczył tam slodkie królewny na
tle kiczowatych "landscape'ów"

pozdr

ps. mam juz formaca:) kupilem go na 4 miesiace:)

pozdr
Rafal




Elske - 13-03-2006 11:31

  Halinka napisał(a):

> Ja mówię poważnie, że Gravide może spokojnie zostać "ilustratorem". Ja
> tam nie widzę sztuki - bez pomysłu, bez warsztatu, ot zrobione coś z
> czegoś co było pod ręką. Gdyby akurat jadł borówki to i one by się tam
> pewnie znalazły :) Jedni nazwą to sztuką, a ja nie :)

Tu jest warsztat i to IMHO całkiem niezły. To, że ilustracje nie
podobają Ci się nie oznacza automatycznie, że są do niczego. Masz inny
gust po prostu. To tak jak z muzyką. To, że nie ja jestem w stanie
słuchać Pendereckiego nie oznacza automatycznie, że jego kompozycje są
beznadziejne.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*




Elske - 13-03-2006 11:31

  Rafal Szczepaniak napisał(a):

> Będę wdzięczny za komentarze.

Fajne :). Jest styl, jest zacięcie :)

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*




gravide - 13-03-2006 11:31

 
Użytkownik "Elske" <kaja_spiewak.nospam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dued59$q57$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tu jest warsztat i to IMHO całkiem niezły. To, że ilustracje nie
> podobają Ci się nie oznacza automatycznie, że są do niczego.

jak widać na obrazkach sam warsztat nie wystarczy.
Z tych 4 paru stron może dwie ilustracje mają coś w sobie.
Reszta to fajerwerk narzędzia... i nic więcej.
grav




szalonykapelusznik@gmail.com - 13-03-2006 11:31

  Pdobaja mi sie okladka do "Passage" i rozkladówka do "dosdedos",
stylem IMHO wpisujesz sie w taki klimat wiec lepiej i latwiej w takich
wypadkach cie odbierac.




Halinka - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "Elske" <kaja_spiewak.nospam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dued59$q57$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Ja mówię poważnie, że Gravide może spokojnie zostać "ilustratorem". Ja tam
>> nie widzę sztuki - bez pomysłu, bez warsztatu, ot zrobione coś z czegoś co
>> było pod ręką. Gdyby akurat jadł borówki to i one by się tam pewnie znalazły
>> :) Jedni nazwą to sztuką, a ja nie :)
>
> Tu jest warsztat i to IMHO całkiem niezły. To, że ilustracje nie podobają Ci
> się nie oznacza automatycznie, że są do niczego. Masz inny gust po prostu. To
> tak jak z muzyką. To, że nie ja jestem w stanie słuchać Pendereckiego nie
> oznacza automatycznie, że jego kompozycje są beznadziejne.
>
Zaraz, czy ktoś mówił, że moje zdanie jest w 100% zgodne z rzeczywistością? Mnie
to nie rusza, co nie znaczy, że Ty nie możesz się tym zachwycać. Wszędzie piszę
"ja", a nie "my"...

Hlnk




machina - 13-03-2006 11:31

 
Witaj Rafal,

w twoim ostatnim liście wyskrobałeś:

> Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> http://www.rafal-szczepaniak.com/

część ilustracji budzi wspomnienia z dzieciństwa. różne dziwne bajki,
których ilustracje mnie intrygowały, zastanawiały, jak można takie
cuś zrobić i dlaczego to nie jest takie ładne, jak w kopciuszku. nie
rozumiałem tego, ale chętnie na to patrzyłem. jestem rocznik 83, więc
możliwe, że te same bajki i Ciebie inspirowały :P

pozdrawiam,

m@rcin

--
"To był paskudny dzień. Wstałem rano... założyłem koszulę i guzik odpadł.
Podniosłem teczkę i urwała się rączka. Bałem sie pójść siku do ubikacji."

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.grafika




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > Będę wdzięczny za komentarze.

Dobre. Pomysłowo zrobione portfolio. A obrazki ciekawe, przyciągające. Mają
to coś. Pierwsza moja myśl że bym chciał coś takiego sobie powiesić w
salonie.

Pozdr
Kriss




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > Obejrzałem.
> Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
> że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
> Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty to robisz
> nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja nie miałbym.

Skoro jednak do tej pory nie robiłeś, nie zaczynaj, widocznie nie masz
predyspozycji. A jak chcesz iść w zaparte to porysuj i za tydzień pokaż na
grupie. Popatrzymy i pokrytykujemy...

Pozdr
Kriss




gravide - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "Kriss" <krzysycz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:duekb2$ict$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Skoro jednak do tej pory nie robiłeś, nie zaczynaj, widocznie nie masz
> predyspozycji. A jak chcesz iść w zaparte to porysuj i za tydzień pokaż na
> grupie. Popatrzymy i pokrytykujemy...

Jak widzę niektórym ironię trzeba narysować....
żeby dojrzeli...
grav




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > Ja mówię poważnie, że Gravide może spokojnie zostać "ilustratorem". Ja tam
nie
> widzę sztuki - bez pomysłu, bez warsztatu, ot zrobione coś z czegoś co
było pod
> ręką. Gdyby akurat jadł borówki to i one by się tam pewnie znalazły :)
Jedni
> nazwą to sztuką, a ja nie :)

Widzę, że dla niektórych sztuka to tylko "Bitwa pod Grunwaldem" lub Wawel.
Dla innych sztuka też jest np. http://www.tate.org.uk/

Pozdr
Kriss




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > Jak widzę niektórym ironię trzeba narysować....
> żeby dojrzeli...
> grav

Z ironią czy bez... jestem typowym wzrokowcem

Pozdr
Kriss




Elske - 13-03-2006 11:31

  gravide napisał(a):

> jak widać na obrazkach sam warsztat nie wystarczy.
> Z tych 4 paru stron może dwie ilustracje mają coś w sobie.
> Reszta to fajerwerk narzędzia... i nic więcej.

Zapomniałeś dodać "moim zdaniem " :)

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*




Halinka - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "Kriss" <krzysycz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:duekhq$gtm$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Ja mówię poważnie, że Gravide może spokojnie zostać "ilustratorem". Ja tam
> nie
>> widzę sztuki - bez pomysłu, bez warsztatu, ot zrobione coś z czegoś co
> było pod
>> ręką. Gdyby akurat jadł borówki to i one by się tam pewnie znalazły :)
> Jedni
>> nazwą to sztuką, a ja nie :)
>
> Widzę, że dla niektórych sztuka to tylko "Bitwa pod Grunwaldem" lub Wawel.
> Dla innych sztuka też jest np. http://www.tate.org.uk/
>
Źle widzisz. Pozwolisz mi mieć swoje zdanie na ten temat, czy mam piać, bo Ty
piejesz?

Hlnk




gravide - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "Elske" <kaja_spiewak.nospam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:duektf$jc5$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Zapomniałeś dodać "moim zdaniem " :)

poświęciłem 2 minuty i stworzyłem ilustrację.
A właściwie to dzieło o szumnej nazwie:
"autoportret z fragmentem banana"
czy już jestem artystą????

aaa zapomniałbym linka.
http://www.gravide.net/001.jpg

Feel free to download and distribute my art ;P

Wiem, wiem, bee kiedyś sławny.
Jutro siądę i wymysle dyptyk albo nawet tryptyk...
i koniecznie dam linka do podziwiania.
grav




rafal - 13-03-2006 11:31

  "gravide"wrote:

> > Zapomniałeś dodać "moim zdaniem " :)
>
> poświęciłem 2 minuty i stworzyłem ilustrację.
> A właściwie to dzieło o szumnej nazwie:
> "autoportret z fragmentem banana"
> czy już jestem artystą????
>
> aaa zapomniałbym linka.
> http://www.gravide.net/001.jpg
>

Zle dobrane kolory - brak kompozycji. Burdel na kółkach? Mam robić ci
korekte dalej ?

> Feel free to download and distribute my art ;P
>
> Wiem, wiem, bee kiedyś sławny.
> Jutro siądę i wymysle dyptyk albo nawet tryptyk...
> i koniecznie dam linka do podziwiania.

chetnie poczekam na twój trptyk:)

Pozdr
Rafal




Halinka - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "gravide" <no_adres@no_spam.pl> napisał w wiadomości
news:duelmp$28ji$1@news2.ipartners.pl...
[...]
> poświęciłem 2 minuty i stworzyłem ilustrację.
> A właściwie to dzieło o szumnej nazwie:
> "autoportret z fragmentem banana"
> czy już jestem artystą????
>
> aaa zapomniałbym linka.
> http://www.gravide.net/001.jpg
[...]

ROTFL! Jak masz w wyższej rozdzielczości to powieszę w salonie - zaraz nad
mieczem samurajskim <lol>

Hlnk




gravide - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "rafal" <rafal_grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
news:duelur$qh7$1@news.onet.pl...

> Zle dobrane kolory - brak kompozycji. Burdel na kółkach? Mam robić ci
> korekte dalej ?

chwilunia....a licencia poetica?

Moja kompozycja to brak kompozycji. Moje kolory to ich brak,
lub nadmiar, lub bezład i brak konceptu. Jestem artystą więc
mogę być bezładny, czyż nie?
Neguję normy i kanony, jestem współczesny, nowoczesny,
niereformowalny i ultraformowalny. Aż do szpiku. ;-))))
miłej niedzieli... przechodzę na kontakt analogowy.
grav




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > poświęciłem 2 minuty i stworzyłem ilustrację.
> A właściwie to dzieło o szumnej nazwie:
> "autoportret z fragmentem banana"
> czy już jestem artystą????

Jasne że tak. Artyzm nie ma nic wspólnego z czasem wykonywania "dzieła". Po
prostu miałeś pomysł i "coś" zrobiłeś. Historia sztuki i literatury nie jest
historią treści, a jednynie formy.

Pozdr
Kriss

> aaa zapomniałbym linka.
> http://www.gravide.net/001.jpg




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > > Widzę, że dla niektórych sztuka to tylko "Bitwa pod Grunwaldem" lub
Wawel.
> > Dla innych sztuka też jest np. http://www.tate.org.uk/
> >
> Źle widzisz. Pozwolisz mi mieć swoje zdanie na ten temat, czy mam piać, bo
Ty
> piejesz?

A Ty pozwolisz mi mieć swoje i skomentować ? Ty skomentowałaś pracę Rafala
Szczepaniaka, ja skomentowałem Twój komentarz...

Pozdr
Kriss




rafal - 13-03-2006 11:31

  "gravide" wrote:

> Moja kompozycja to brak kompozycji. Moje kolory to ich
> brak, lub nadmiar, lub bezład i brak konceptu. Jestem
> artystą więc mogę być bezładny, czyż nie?
> Neguję normy i kanony, jestem współczesny, nowoczesny,
> niereformowalny i ultraformowalny. Aż do szpiku. ;-))))
> miłej niedzieli... przechodzę na kontakt analogowy.
> grav

Najpierw poznaj zasady aby wiedziec jak je masz lamać:)
To co narysowal Szczepanik jest oparte na zasadach - uwierz mi:)

Pozdr
Rafal




macias - 13-03-2006 11:31

  Porzadne prace, jak zwykle zreszta. Chociaz niektore zbyt przegadane, a
niektore zbyt pretensjonalne (vide terror).
Jednym slowem: nie zawiodlem sie.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl




gravide - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "rafal" <rafal_grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
news:duemcd$rs0$1@news.onet.pl...

> Najpierw poznaj zasady aby wiedziec jak je masz lamać:)
> To co narysowal Szczepanik jest oparte na zasadach - uwierz mi:)

Rafale,
To co narysował kolega Szczepanik mogłoby
zrobić wrażenie gdyby było tam również kilka
ilustracji, że tak się wyrażę, klasycznych w formie.
Już wiemy, że umie rysować psy bez głowy
i zamalowane do połowy kobiety. Ale czy umie
narysować coś normalnego? ... [Zapomniałbym o urwanych
na różne sposoby głowach]
Bądź co bądź nazwał ten zbiór portfolio...

Do artysty.
Pojawia się tutaj czasem maciek maszynowicz,
obejrzyj jego portfolio... i wyciągnij wnioski.

grav

PS
Teraz jestem całkiem poważny.
To portfolio po prostu odstrasza. Nawet jeśli kilka prac
w nim zawartych jest godnych uwagi.




igoR szczurka - 13-03-2006 11:31

  05 mar 2006, gravide pisze w news:duelmp$28ji$1@news2.ipartners.pl:

> poświęciłem 2 minuty i stworzyłem ilustrację.
> A właściwie to dzieło o szumnej nazwie:
> "autoportret z fragmentem banana"
> czy już jestem artystą????
>
> aaa zapomniałbym linka.
> http://www.gravide.net/001.jpg

Nie ma znaczenia że to miał być ponury dowcip.
Po prostu jeśli NAPRAWDĘ nie widzisz róznicy, to dalej pierz w Dosi i
nigdy, ale to nigdy więcej nie bierz się za ilustracje i tematy poboczne.
:P

Co do prac Rafała; IMO jest kilka rzeczywsiście słabiutkich, na siłę i z
rozpędu (maniera).
Jednak cała reszta to naprawdę bardzo dobrze wykonana robota. Pomysł na
prezentację portfolio -przez pierwsze strony denerwujący- przekonał mnie
jednak i uważam za trafiony (poza IMHO głupimi zabawami z typografią).
--
C
igoR szczurka |'_> FAQ grupy pl.comp.dtp
igs [at]w .pl / | http://dtp.art.pl
| \\
---=============\___DD GG:5239818 / Skype:igor_sz




rafal - 13-03-2006 11:31

  "gravide"wrote:

> To co narysował kolega Szczepanik mogłoby
> zrobić wrażenie gdyby było tam również kilka
> ilustracji, że tak się wyrażę, klasycznych w formie.

ale dlaczego ?:)

> Już wiemy, że umie rysować psy bez głowy
> i zamalowane do połowy kobiety. Ale czy umie
> narysować coś normalnego? ... [Zapomniałbym o urwanych
> na różne sposoby głowach]
> Bądź co bądź nazwał ten zbiór portfolio...

Ja studiuej malarstwo - i móglbym rysować i malować akciki ale tego nie
robie:) Chociaz potrafie. Gwarantuje Ci ze Szczepanik pottrafi rysowac
klasycznie też :)

> Do artysty.
> Pojawia się tutaj czasem maciek maszynowicz,
> obejrzyj jego portfolio... i wyciągnij wnioski.

ale to znaczy ze lepiej bedzie jak bedzie rysowal tak jak Maszynowicz? :)_

> PS
> Teraz jestem całkiem poważny.
> To portfolio po prostu odstrasza. Nawet jeśli kilka prac
> w nim zawartych jest godnych uwagi.

Ja wiem ze mozesz mieć estetyczne zasrzezenia- rozumiem to ale na tym to
polega ze on ma aki styl i nikt nie mzoe mu tego zabronic :)

pzodr
Rafal




gravide - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "igoR szczurka" <adres@w.sigu> napisał w wiadomości
news:Xns977D8DD24A764szczurek@193.110.122.97...
> Nie ma znaczenia że to miał być ponury dowcip.
> Po prostu jeśli NAPRAWDĘ nie widzisz róznicy, to dalej pierz w Dosi i
> nigdy, ale to nigdy więcej nie bierz się za ilustracje i tematy poboczne.

Ja różnicę widzę. Stąd dowcip. Obawiam się jednak, że autor
nie widzi... i co jakiś czas atakuje grupę swoją "sztuką".

> Co do prac Rafała; IMO jest kilka rzeczywsiście słabiutkich, na siłę i z
> rozpędu (maniera).

Zatrudniłbyś na podstawie takiego portfolio? Bo ja bez dodatkowego
egzaminu z umiejętności rysowania nie bardzo.
Jeśli to naprawdę folio, to nazbyt monotonne stylistycznie.

> Jednak cała reszta to naprawdę bardzo dobrze wykonana robota. Pomysł na
> prezentację portfolio -przez pierwsze strony denerwujący- przekonał mnie
> jednak i uważam za trafiony (poza IMHO głupimi zabawami z typografią).

Wszyscy już zauważyli warsztat. niestety poza warsztatem nie ma nic.
pozdrawiam
grav

PS
Pamiętaj że wszystko jest IMO ;-). To, że prezentuję odmienną opinię
nie oznacza wcale, że robię coś gorzej lub lepiej. Lub że robię w ogóle.




igoR szczurka - 13-03-2006 11:31

  05 mar 2006, gravide pisze w news:duemsn$2978$1@news2.ipartners.pl:

> Do artysty.
> Pojawia się tutaj czasem maciek maszynowicz,
> obejrzyj jego portfolio... i wyciągnij wnioski.

aaaaaa, tu Cię boli. :)
Ma być ładne i ma być widać co tam jest? Nie? :>

Maćkowi Szymanowiczowi trudno odmówić solidnego warsztatu, ale jakoś nie
widzę drastycznych różnic. U Maćka brakuje swobody której z kolei Rafał
ma w nadmiarze.
Stylistyka i cel są na tyle różne, że chyba żaden nie ma potrzeby
zmieniać charakteru prac (choć przez skórę czuję który z nich dałby radę
"naśladować" rywala, a który nie) :)
--
C
igoR szczurka |'_> FAQ grupy pl.comp.dtp
igs [at]w .pl / | http://dtp.art.pl
| \\
---=============\___DD GG:5239818 / Skype:igor_sz




Bartosz Nazar - 13-03-2006 11:31

  > Będę wdzięczny za komentarze.

Podoba mi się. Jest w tym jakiś styl szkolno-ilustracyjny
lat 70-80, ale nie potrafię tego nazwać, a może to tylko moje
skojarzenia.

Szkolny zeszyt niereformowalnego uczniaka...
Zastanawiające i moim zdaniem na pewno warte docenienia.
I do tego ten "brud"... - bdb ;)

pozdrawiam!
Bartosz Nazar




igoR szczurka - 13-03-2006 11:31

  05 mar 2006, gravide pisze w news:duenl0$29ie$1@news2.ipartners.pl:

> Zatrudniłbyś na podstawie takiego portfolio?

Gdyby było załącznikiem do prac typowo komercyjnych?
Na 100% znalazłby się na rozmowie kwalifikacyjnej.
Przynajmniej gwarantowałoby swobodę i wyobraźnię. A wiedz, że lepszy
projektant czasem za bardzo "pojechany", niż inny _zawsze_ "grzeczny,
przestraszony i nudny".

I nie ma tu większego znaczenia, że widziałem już "grzeczne" projektowe
prace Rafała -których najwyraźniej nie ma on potrzeby tu pokazywać (z
jednej strony racja bo i po co -wszak już je sprzedał, z drugiej szkoda,
bo była to dobra robota)

> Jeśli to naprawdę folio, to nazbyt monotonne stylistycznie.

Wiele można mu zarzucić, ale że jest...monotonne?? :D

> Pamiętaj że wszystko jest IMO ;-). To, że prezentuję odmienną opinię
> nie oznacza wcale, że robię coś gorzej lub lepiej. Lub że robię w
> ogóle.

Doskonale pamiętam. :)
To, że skrytykuję hydraulika, bo kran dalej cieknie, nie znaczy, że znam
się na kranach. Inna sprawa, że (w odróżnieniu od większości
społeczeństwa) zdaję sobię sprawę z własnej niewiedzy i zawsze do byle
uszczelki wzywam fachowca zamiast udawać, że wiem co robić. :)
--
C
igoR szczurka |'_> FAQ grupy pl.comp.dtp
igs [at]w .pl / | http://dtp.art.pl
| \\
---=============\___DD GG:5239818 / Skype:igor_sz




tomekk - 13-03-2006 11:31

  Użytkownik "Rafal Szczepaniak" <er5WytnijTO@o2WYTNIJ.pl> napisał w
wiadomości news:dud22f$i8h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> http://www.rafal-szczepaniak.com/
> i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).

Bardzo zgrabnie skompresowane - fajnie byłoby mieć też możliwość wyboru
lepszej jakości (kosztem wielkości)

> Będę wdzięczny za komentarze.

Powiedziałbym, że bardzo New Porker-owe :-) - może się podobać. Chociaż nie
jestem jakoś specjalnie zakręcony na punkcie tego typu estetyki...
Sporadycznie przeglądam ten rosyjski magazyn i Twoje prace bardzo pasowałyby
do tej stylistyki (boje się tego nawet nazywać :-))))

Powodzenia!
tomekk




kowcik - 13-03-2006 11:31

  Rafal Szczepaniak wrote:

> Będę wdzięczny za komentarze.

warsztatowo oczywiscie jest to bardzo wysoki poziom.
wzbudza silne emocje, że tak to określę 'aż boli'
zastanawiam się czemu przybrudziłeś to co już przybrudzone, czyli
umieściłeś ilustracje ekspresyjne w przybrudzonym notatniku. Jestem
ciekawy jak działają ilustracje do tekstów biznesowych w połączeniu z
poukładanych layoutem takich gazet, oszczędnie skomponowanym tekstem itp.

pozdrawiam

Karol




Rafal Szczepaniak - 13-03-2006 11:31

  > Jestem
> ciekawy jak działają ilustracje do tekstów biznesowych w połączeniu z
> poukładanych layoutem takich gazet, oszczędnie skomponowanym tekstem itp.

Będziesz mógł się przekonać o tym już jutro przeglądając Puls Biznesu
(wydanie 6 marca 2006).

pozdrawiam

--
Rafal Szczepaniak
tel. 502 749 057
http://www.artrafal.dl.pl/




Rafal Szczepaniak - 13-03-2006 11:31

  > PS. Jesteś z Będzinia?

Nie, nie jestem z Będzina. Jestem z Kutna, a aktualnie mieszkam
w Poznaniu.

--
Rafal Szczepaniak
tel. 502 749 057
http://www.artrafal.dl.pl/




Rafal Szczepaniak - 13-03-2006 11:31

  > Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
> że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
> Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty to robisz
> nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja nie miałbym.
> grav

Może dlatego, że aby robić dobrze cokolwiek związanego z obrazem należy
mieć conajmniej otwarte oczy. :-)

pozdrawiam

--
Rafal Szczepaniak
http://www.artrafal.dl.pl/




ECO - 13-03-2006 11:31

  > poświęciłem 2 minuty i stworzyłem ilustrację.
> A właściwie to dzieło o szumnej nazwie:
> "autoportret z fragmentem banana"
> czy już jestem artystą????
>
> aaa zapomniałbym linka.
> http://www.gravide.net/001.jpg

Ty, to fajne kurcze jest:) Normalnie jak z "Dom i Wnętrze":)

ECO




camel - 13-03-2006 11:31

  On 2006-03-05 13:54:49 +0100, "gravide" <no_adres@no_spam.pl> said:

> Użytkownik "rafal" <rafal_grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
> news:duemcd$rs0$1@news.onet.pl...
>
>> Najpierw poznaj zasady aby wiedziec jak je masz lamać:)
>> To co narysowal Szczepanik jest oparte na zasadach - uwierz mi:)
>
> Rafale,
> To co narysował kolega Szczepanik mogłoby
> zrobić wrażenie gdyby było tam również kilka
> ilustracji, że tak się wyrażę, klasycznych w formie.
> Już wiemy, że umie rysować psy bez głowy
> i zamalowane do połowy kobiety. Ale czy umie
> narysować coś normalnego? ... [Zapomniałbym o urwanych
> na różne sposoby głowach]
> Bądź co bądź nazwał ten zbiór portfolio...
>
> Do artysty.
> Pojawia się tutaj czasem maciek maszynowicz,
> obejrzyj jego portfolio... i wyciągnij wnioski.
>
> grav
>
> PS
> Teraz jestem całkiem poważny.
> To portfolio po prostu odstrasza. Nawet jeśli kilka prac
> w nim zawartych jest godnych uwagi.

Odstrasza niewyrobionych :) Jest tam kilka rzeczy dobrych, kilka które
mi się podobają, trochę rysunkoweju komercji. Ale facet wie, co robi.
Jest z branży. Z branży, w której pojawia się coraz więcej "grafików
komputerowych" - synów korela. Szkoła plastyczna to nie świczenia z
ładnego rysowania akcików. To nauka myślenia i patrzenia... eech nie
miejsce tu na to :) Ale za mało jest w zawodzie ludzi po takich
szkołach i to widać na ulicach.

camel[OT]




pi. - 13-03-2006 11:31

  gravide wrote:

>> Zapomniałeś dodać "moim zdaniem " :)
> poświęciłem 2 minuty i stworzyłem ilustrację.
> A właściwie to dzieło o szumnej nazwie:
> "autoportret z fragmentem banana"
> czy już jestem artystą????
> aaa zapomniałbym linka.
> http://www.gravide.net/001.jpg

LOL kompromitujesz sie tylko
zrób jeszcze 40 takich.
aha.
i wymyśl swój styl - nie zrzynaj z rafała...

--
pi.




macias - 13-03-2006 11:31

  > > Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
> > że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
> > Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty to robisz
> > nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja nie miałbym.
> > grav
>
> Może dlatego, że aby robić dobrze cokolwiek związanego z obrazem należy
> mieć conajmniej otwarte oczy. :-)

Wydaje mi sie, czy oczekujesz jedynie peanow na Twoja czesc?
Jednak odwoluje - zawiodlem sie :P

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> http://www.rafal-szczepaniak.com/
> i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).
>
> Będę wdzięczny za komentarze.

Sądzę, że odniosłeś jakiś cel-sukces, Twoje prace wywołały emocje. Opnie że
są to prace ok, lub nie. Że warsztat masz lub nie. Że jest to sztuka lub
gów.o. Są tylko opiniami. Opinie są jak odbyt każdy go ma. Sztuka się chyba
zaczyna wtedy kiedy "coś" jest zauważone i się 'TYM" czymś zaczyna
interesować. A po ilość postów co można sądzić ... ?

Pozdr
Kriss

P.S.

Zastanowić nad kontynuowaniem rzemiosła byś mógł się wtedy, kiedy by KTOŚ
nie skomentował. To Ci nie grozi :-)




pi. - 13-03-2006 11:31

  gravide wrote:
> Użytkownik "rafal" <rafal_grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
> news:duemcd$rs0$1@news.onet.pl...
>> Najpierw poznaj zasady aby wiedziec jak je masz lamać:)
>> To co narysowal Szczepanik jest oparte na zasadach - uwierz mi:)
> Rafale,
> To co narysował kolega Szczepanik mogłoby
> zrobić wrażenie gdyby było tam również kilka
> ilustracji, że tak się wyrażę, klasycznych w formie.
> Już wiemy, że umie rysować psy bez głowy
> i zamalowane do połowy kobiety. Ale czy umie
> narysować coś normalnego? ... [Zapomniałbym o urwanych
> na różne sposoby głowach]
> Bądź co bądź nazwał ten zbiór portfolio...

ot typowe gadanie grfika do wszystkiego. do normalnych rysunków są inni
rysownicy. ten ma swój styl i albo go wciągasz albo nie. ale nie mów że jest
złym ilustratorem bo się tobie nie podoba.

> Do artysty.
> Pojawia się tutaj czasem maciek maszynowicz,
> obejrzyj jego portfolio... i wyciągnij wnioski.

mo i - jakie wnioski? równie dobry jak i rafał. chociaż zatrąca czasem
olbińskim w formie (ale już bez jego pomysłowości) no i nieco za ładny jest.

> Teraz jestem całkiem poważny.
> To portfolio po prostu odstrasza. Nawet jeśli kilka prac
> w nim zawartych jest godnych uwagi.

i bardzo dobrze - odstrasza tych co ma odstraszać.

--
pi.




pi. - 13-03-2006 11:31

  macias wrote:
>>> Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
>>> że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
>>> Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty to robisz
>>> nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja nie miałbym.
>>> grav
>> Może dlatego, że aby robić dobrze cokolwiek związanego z obrazem należy
>> mieć conajmniej otwarte oczy. :-)
> Wydaje mi sie, czy oczekujesz jedynie peanow na Twoja czesc?
> Jednak odwoluje - zawiodlem sie :P

IMHO wydaje ci się.

--
pi.




macias - 13-03-2006 11:31

  > macias wrote:
> >>> Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
> >>> że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
> >>> Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty to robisz
> >>> nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja nie miałbym.
> >>> grav
> >> Może dlatego, że aby robić dobrze cokolwiek związanego z obrazem należy
> >> mieć conajmniej otwarte oczy. :-)
> > Wydaje mi sie, czy oczekujesz jedynie peanow na Twoja czesc?
> > Jednak odwoluje - zawiodlem sie :P
>
> IMHO wydaje ci się.

Moze.
Ale wyjasnij.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl




macias - 13-03-2006 11:31

  > > Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> > http://www.rafal-szczepaniak.com/
> > i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).
> >
> > Będę wdzięczny za komentarze.
>
> Sądzę, że odniosłeś jakiś cel-sukces, Twoje prace wywołały emocje. Opnie że
> są to prace ok, lub nie. Że warsztat masz lub nie. Że jest to sztuka lub
> gów.o. Są tylko opiniami. Opinie są jak odbyt każdy go ma. Sztuka się chyba
> zaczyna wtedy kiedy "coś" jest zauważone i się *'TYM" czymś zaczyna
> interesować. A po ilość postów co można sądzić ... ?

Hehe, Kriss, o ile masz racje, o tyle w przypadku usenetu czy tej grupy, to
czasem komentowane sa tu na szeroka skale takie badziewia i rozpetywane sa i
niczym takie dyskusje, ze to zaden miernik.
Inna sprawa, ze w tym wypadku akurat slusznie :)

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl




boruva - 13-03-2006 11:31

  Halinka napisał(a):

> Ja mówię poważnie, że Gravide może spokojnie zostać "ilustratorem". Ja
> tam nie widzę sztuki - bez pomysłu, bez warsztatu, ot zrobione coś z
> czegoś co było pod ręką. Gdyby akurat jadł borówki

Chola, chola! ;)




Saperka - 13-03-2006 11:31

  Rafal Szczepaniak napisał(a):
> Cześć

ave ave

> Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> http://www.rafal-szczepaniak.com/
> i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).
> Będę wdzięczny za komentarze.

a psze:D nio to mnie się większość pracek podoba :) niektóre sa moze
"bałaganiarskie" ale to tworzy klimacik :) Samo portfolio tyż cacy :P

pozdrawiam

Sapcia




Rafal Szczepaniak - 13-03-2006 11:31

  >> > Po obejrzeniu doszedłem do wniosku,
>> > że ze spokojnym sumieniem mogę zacząć ilustrować.
>> > Nie, nigdy się nie bawiłem w ilustracje... ale skoro Ty to robisz
>> > nie mając żadnych predyspozycji, to czemu ja nie miałbym.
>> > grav

>>Może dlatego, że aby robić dobrze cokolwiek związanego z obrazem należy
>>mieć conajmniej otwarte oczy. :-)

> Wydaje mi sie, czy oczekujesz jedynie peanow na Twoja czesc?

Na szczęście tylko Ci się wydaje. Jeśli pojawiłyby się tylko opinie
pozytywne mógłbym się załamać. Jestem wdzięczny koledze Gravide za jego
komentarze co nie zmienia faktu, że wydaje mi się lekko niepokojące
niedostrzeżenie niczego prócz brudu w przygotowanym przeze mnie zestawie
obrazków.

> Jednak odwoluje - zawiodlem sie :P

No cóż szkoda. Może kiedyś znów zmienisz zdanie.

--
Rafal Szczepaniak
tel. 502 749 057
http://www.artrafal.dl.pl/




macias - 13-03-2006 11:31

  > > Wydaje mi sie, czy oczekujesz jedynie peanow na Twoja czesc?
>
> Na szczęście tylko Ci się wydaje. Jeśli pojawiłyby się tylko opinie
> pozytywne mógłbym się załamać. Jestem wdzięczny koledze Gravide za jego
> komentarze co nie zmienia faktu, że wydaje mi się lekko niepokojące
> niedostrzeżenie niczego prócz brudu w przygotowanym przeze mnie zestawie
> obrazków.

Mimo wszystko moim zdaniem zawsze najbardziej subiektywna z subiektywnych jest
opinia autora. Dlatego krytykowanie przez niego obserwatorow w taki sposob (ze
nie widza czegos, bo sa slepi, czy tez niedowidza, czy tez nie chce im sie
patrzec) jest poniekad nie na miejscu.
Moze po prostu reszta jest zbyt slabo wyeksponowana? Mysle, ze raczej w ten
sposob powinienes na to spojrzec, niz obrazac sie, ze nic poza brudem nie
zauwazyl. Moze wlasnie przesadziles z brudem? Moim zdaniem miejscami tak,
chociaz moj odbior jest pozytywny.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl




Kriss - 13-03-2006 11:31

  > Hehe, Kriss, o ile masz racje, o tyle w przypadku usenetu czy tej grupy,
to
> czasem komentowane sa tu na szeroka skale takie badziewia i rozpetywane sa
i
> niczym takie dyskusje, ze to zaden miernik.
> Inna sprawa, ze w tym wypadku akurat slusznie :)

Sprawa spojrzenia na problem. Nie widzę treściowej różnicy w wystawieniu
"art-pracy" w internecie lub galerii. Tak samo komentarz. Czymś się różni
ocena przez odbiorcę pracy w galerii a w www? W tym przypadku Koleś
"zaprosił" NAS do swojej galerii, jesteśmy tam, oglądamy i komentujemy. Taki
wirtualny wernisaż. A co do "szeroko omawianego badziewia" to JEGO prace bym
odseparował od typowej opinii "...o ocenę wizytówki lub ulotki bazaru..."

....




castrol - 13-03-2006 11:31

  Rafal Szczepaniak napisał(a):
> Cześć
>
> Zapraszam do odwiedzenia mojej strony
> http://www.rafal-szczepaniak.com/
> i pobrania portfolio z ilustracjami (pdf - około 2,7 MB).

Czesc :)

Znam juz twoja tworczosc nie od dzis. Jednych moze ona szokowac, innych
zachwycac.

Jedno jest pewne, talent i wiedze na pewno masz :)

Co do Twojego portfolio i prac.

Rozumiem ze stworzyles cos, co chcesz pokazywac potencjalnym klientom.
Przynajmniej to "ilustracje, wideo, www, identyfikacja wizualna" moze
tak sugerowac.

Niektore przedastawione prace sa ciekawe, niektore piekne, a niektore
moga naprawde szokowac.

IMO powinienes wszystko dokladnie przemyslec i poukladac. Bo w takiej
formie to troche zniecheca - widac wielki chaos.
Pamietaj ze Twoje prace beda ogladac ludzie, ktorzy nie musza patrzec z
dystansem i niektorych one naprawde moga zaszokowac i odstraszyc - a
chyba nie o to Ci chodzi - oczywiscie nie zycze Ci procesu z powodu
obrazenia czyichs uczuc religijnych, ale w dobie moherowych beretow
mozna sie spodziewc wszystkiego :)

Chyba ze rzeczywiscie poszukujesz klientow, ktorych taki typ sztuki
interesuje - to w takim razie nie moge miec zastrzerzen.

I jeszcze jedno - jesli piszesz ze "ilustracje, wideo, www,
identyfikacja wizualna" to IMO powinienes rowniez zamiescic w portfolio
przyklady takich prac.

--
Pozdrawiam
Jacek




Gregbike - 13-03-2006 11:31

  [ciach all]

Ja się tylko dołącze do zdania Castrola. Chciałem się włączyć w momencie
krytyki gravide'a ale wstrzymałem się. Początkowo ściągnąłem pf z dużym
dystansem i niechęcią, widząc po stronie wejściowej. Poza tym bardzo nie
lubie ściągać pdfów.

Zacząłem przeglądać i rzeczywiście pierwsze prace wzbudziły we mnie dziwne
odczucia i zwiększyły dystans. Po dokładnym przestudiowaniu muszę jednak
stwierdzić że w większośći to kawał dobrej roboty. Zwłaszcza ilustracje do
gazet no i moje ulubione - postacie do strony http://www.navigator.net.pl/.
Tą stronę znam od jakiegoś już czasu i postacie to coś co zapadło mi w
pamięci na długo.

Jeśli to ma być pf komercyjne kierowane do pracodawców, to rzeczywiscie
pomyśl nad nieco czystszą wersją. Jeśli tylko chcesz zaprezentować sztuke to
jest jak najbardziej ok!

--
Greg




tarcamion - 13-03-2006 11:31

  Rafal Szczepaniak napisał(a):
>> PS. Jesteś z Będzinia?
>
> Nie, nie jestem z Będzina. Jestem z Kutna, a aktualnie mieszkam
> w Poznaniu.
>
No to prawie ziomal, ja jestem z Łowicza, a teraz mieszkam pod Będzinem :)




macias - 13-03-2006 11:31

  > A co do "szeroko omawianego badziewia" to JEGO prace bym
> odseparował od typowej opinii "...o ocenę wizytówki lub ulotki bazaru..."

Wiec juz w zalozeniu stawiasz to wyzej i klasyfikujesz jako cos godnego
omowienia. W takim wypadku fakt, czy jest to komentowane, czy nie i dalsza
implikacja jakoby fakt, iz jest mial znaczyc o jego wartosci nie ma sensu IMHO
i jest nielogiczna :)

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl




abyss - 13-03-2006 11:32

  Rafał Szczepaniak ma dane Coś, czego ja nie mam. To co prezetuje to
sposób widzenia świata zupełnie mi obcy. Niektórzy nabywają Tego na
studiach lub w szkole plastycznej, inni się z tym rodzą. Znam osobiście
przynajmniej kilka takich przypadków. Najczęściej pojawia się to w
młodym wieku - jakieś 16-17 lat, często u dziewcząt.
Jak ktoś tu wcześniej napiał "nie lubię takiej estetyki".
Trochę chodzę po wystawach sztuki. Tego rodzaju widzenie świata
sprzedaje się tam całkiem nieźle. Mnie "rusza" tylko sporadycznie. Na
przykład Kozyra albo Joel-Peter Witkin. Te przedstawione prace trochę
mniej - ale je doceniam. Natomiast nigdy sam nie będę tak robił. Nie,
żebym nie potrafił wyć. Moje będzie sztuczne. Jego nie. Nie chcę.

P.S.
Doceniam warsztat.

P.P.S.
Cały tekst w pdf dotyczący listy klientów/wystaw etc. pozwoliłem sobie
rozmyślnie przeczytać dopiero PO napisaniu tego tekstu - wcześniej nawet
nie spojrzałem na słowo pisane - chcialem, żeby obrazy przemówiły.




Tomator - 13-03-2006 11:32

  Użytkownik "Rafal Szczepaniak">

> Jestem wdzięczny koledze Gravide za jego komentarze co nie zmienia faktu,
> że wydaje mi się lekko niepokojące niedostrzeżenie niczego prócz brudu w
> przygotowanym przeze mnie zestawie obrazków.

Ależ brud jest tematem przewidnim! Byłoby daleko bardziej niepokojące, gdyby
Gravide owego brudu nie dostrzegł. Pokazany w - jak go nazwałeś - 'zestawie
obrazków' rodzaj sztuki przypomina taplanie się w industrialnym ścieku,
skażonym radiologicznie i - z całą pewnościa - biologicznie. Jeżeli ktoś
zapyta, czy to jest sztuka, powinien usłyszeć, że tak - w sztuce chodzi
przecież o przekazanie uczuć i emocji. Obrzydzenie i nudności z pewnością do
nich należą, więc tak, mamy do czynienia ze sztuką. Ktoś może powidzieć, że
'do dupy z taką sztuką!', ale podobno, gdyby życie składało się z samych
przyjemności, to byśmy ich nie zauważali. Więc może i taka sztuka jest
potrzebna. Osobiście jednak wolałbym swoje oczy trzymać od niej z daleka.




format specjalny - 13-03-2006 11:32
Świetne!
  Super.
Wreszcie ktos zalał herbatą sztukę współczesną :)
Wyslij to gdzies za granice! Marnujesz sie tutaj.
Pozdrowienia!




Rafal Wojtunik - 13-03-2006 11:32

  Rafal Szczepaniak wrote:
>> Wydaje mi sie, czy oczekujesz jedynie peanow na Twoja czesc?
>
>
> Na szczęście tylko Ci się wydaje. Jeśli pojawiłyby się tylko opinie
> pozytywne mógłbym się załamać. Jestem wdzięczny koledze Gravide za jego
> komentarze co nie zmienia faktu, że wydaje mi się lekko niepokojące
> niedostrzeżenie niczego prócz brudu w przygotowanym przeze mnie zestawie
> obrazków.
>

Całe szczęście nie wiem czego oczekujesz więc mogę sobie swobodnie na
pean pozwolić - świetne portfolio.

RW




rafal - 13-03-2006 11:32

  format specjalny wrote:
> Super.
> Wreszcie ktos zalał herbatą sztukę współczesną :)
> Wyslij to gdzies za granice! Marnujesz sie tutaj.
> Pozdrowienia!

Prosze nie zmieniaj tematu postu. Poniewaz nie wszyscy sortuja wątkami
posty.

pozdr
Rafal




Tomator - 13-03-2006 11:32

  Użytkownik "format specjalny":
> Super.
> Wreszcie ktos zalał herbatą sztukę współczesną :)
> Wyslij to gdzies za granice!

Najlepiej do Liptona.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • effulla.pev.pl
  • comp
    Re: =?ISO-8859-2?Q?Poszukuj=EA_grafika_-_ilustracja_ksi=B1?==?ISO-8859-2?Q?=BFki_dla_dzieci_-_zwierz=EAta?= =?iso-8859-2?q?Ilustracje_do_ksi=B1=BFki_a_nasycenie_czerni?= corel painter essentials 3 - jak przygotowac ilustracje do druku... jaki tablet jest odpowiedni do GRAFIKI ILUSTRACYJNEJ - np .KSIAZKOWEJ? ilustrator cs2 - nie mozna zapisywac projektow [praca] wezme zlecenie na opracowanie ilustracji Jak wygenerowac zamknietego eps-a w Ilustratorze? pytanko o modyfikacje gradientu w ilustratorze ilustrator kontur lini Ilustrator-linie ciecia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marcelq.xlx.pl
  • Cytat

    Decede mihi sole - nie zasłaniaj mi słonca.
    Gdy kogoś kochasz, jesteś jak stworzyciel świata - na cokolwiek spojrzysz, nabiera to kształtu, wypełnia się barwą, światłem. Powietrze przytula się do ciebie, choćby był mróz, a ty masz w sobie tyle radości, że musisz ją rozdawać wokoło, bo się w tobie nie mieści
    Hoc fac - tak czyń.
    A tergo - od tyłu; z tyłu.
    I czarne włosy posiwieją. Safona

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com