Zapłacę 1000 zł za działającą procedur
Przemyslaw Kimla - 13-03-2006 11:50
Zapłacę 1000 zł za działającą procedur
Samochód jedzie wyznaczoną trasą. Rozpoczyna jazdę od prędkości zerowej. Po drodze mija punkty kontrolne, przez które nie może przejechać z prędkością wyższa niż wyznaczona dla danego punktu. Przyspieszenie i zryw (pochodna przyspieszenia) są ograniczone do stałej wartości. Wyznaczyć wartości prędkości, przyspieszenia i zrywu w każdym punkcie kontrolnym, dbając aby samochód dojechał do celu jak najszybciej i zatrzymał się na mecie. Poszukuję osoby, która napisze algorytm rozwiązujący to zadanie przy założeniu, że punktów kontrolnych może być do kilkuset tysięcy. Staramy się minimalizować czas dotarcia do celu, lecz nie musimy osiągnąć wyniku doskonałego a jedynie dążyć do niego z jakąś założoną dokładnością z uwagi na skończoną moc obliczeniową komputerów. Zagadnienie jest komercyjne i nie całkiem proste, więc oferuję wynagrodzenie za napisanie tego algorytmu. Zapłacę 1000 zł za działającą procedurę. W celu zaprezentowania działania algorytmu proszę wygenerować wykres pozycja-prędkość i przysłać na adres kimla@kimla.pl . W sprawie szczegółów proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny
pozdrawiam, Przemysław Kimla kimla@kimla.pl 0601767110
InDesign Scripts - 13-03-2006 11:50
sadzac po maszynach jakie produkujesz/sprzedajesz - to troche tanio wyceniasz te procedurke ;)
robin
Shalom - 13-03-2006 11:50
Dnia Sun, 12 Mar 2006 16:18:24 +0100, InDesign Scripts napisał(a):
> sadzac po maszynach jakie produkujesz/sprzedajesz - to troche tanio wyceniasz te > procedurke ;) > > robin
No co? Chce zaplacic tyle ile placi swoim pracownikom za miesiac pracy.
Przemyslaw Kimla - 13-03-2006 11:50
> No co? Chce zaplacic tyle ile placi swoim pracownikom za miesiac pracy.
Pomyliłeś miesiące z tygodniami. Moi pracownicy sami ustalają sobie stawki. Jeśli potrafisz to zaproponuj cenę -rynek jest wolny.
A poza tym jest to sprawdzenie możliwości. Jeśli jesteś dobry to możesz zarobić znacznie więcej.
odpowiedz proszę na priv przemek
kimla@kimla.pl
Artur S. - 13-03-2006 11:50
Przemyslaw Kimla napisał(a): > Samochód jedzie wyznaczoną trasą. Rozpoczyna jazdę od prędkości zerowej. Po > drodze mija punkty kontrolne, przez które nie może przejechać z prędkością > wyższa niż wyznaczona dla danego punktu. Przyspieszenie i zryw (pochodna > przyspieszenia) są ograniczone do stałej wartości. Wyznaczyć wartości > prędkości, przyspieszenia i zrywu w każdym punkcie kontrolnym, dbając aby > samochód dojechał do celu jak najszybciej i zatrzymał się na mecie. > Poszukuję osoby, która napisze algorytm rozwiązujący to zadanie przy > założeniu, że punktów kontrolnych może być do kilkuset tysięcy. Staramy się > minimalizować czas dotarcia do celu, lecz nie musimy osiągnąć wyniku > doskonałego a jedynie dążyć do niego z jakąś założoną dokładnością z uwagi > na skończoną moc obliczeniową komputerów. Zagadnienie jest komercyjne i nie > całkiem proste, więc oferuję wynagrodzenie za napisanie tego algorytmu. > Zapłacę 1000 zł za działającą procedurę. W celu zaprezentowania działania > algorytmu proszę wygenerować wykres pozycja-prędkość i przysłać na adres > kimla@kimla.pl . W sprawie szczegółów proszę o kontakt mailowy lub > telefoniczny > > > pozdrawiam, > Przemysław Kimla > kimla@kimla.pl > 0601767110 > 1. Punkty kontrolne mijamy w określonej z góry kolejności? 2. Rozumiem, że znamy odległości między punktami. 3. Rozumiem, że hamowanie jest ograniczone.
Pozdrawiam Artur S.
Przemyslaw Kimla - 13-03-2006 11:50
> 1. Punkty kontrolne mijamy w określonej z góry kolejności? > 2. Rozumiem, że znamy odległości między punktami. > 3. Rozumiem, że hamowanie jest ograniczone. > > Pozdrawiam > Artur S.
1. Tak, punkty kontrolne mijamy w kolejności. Są zadane z góry odległości pomiędzy nimi i prędkości maksymalne z którymi mogą być pokonywane.
2. ograniczona jest prędkość maksymalna samochodu, jego przyspieszenie(zwolnienie) i zryw(pochodna przyspieszenia).
Neleży określić wartości prędkości, przyspiszenia i zrywu w każdym punkcie kontrolnym dla optymalnego lub prawie optymalnego przebiegu.
przemek
Artur S. - 13-03-2006 11:50
Przemyslaw Kimla napisał(a): >>1. Punkty kontrolne mijamy w określonej z góry kolejności? >>2. Rozumiem, że znamy odległości między punktami. >>3. Rozumiem, że hamowanie jest ograniczone. >> >>Pozdrawiam >>Artur S. > > > > 1. Tak, punkty kontrolne mijamy w kolejności. Są zadane z góry odległości > pomiędzy nimi i prędkości maksymalne z którymi mogą być pokonywane. > > 2. ograniczona jest prędkość maksymalna samochodu, jego > przyspieszenie(zwolnienie) i zryw(pochodna przyspieszenia). > > Neleży określić wartości prędkości, przyspiszenia i zrywu w każdym punkcie > kontrolnym dla optymalnego lub prawie optymalnego przebiegu. > > przemek > > A między punktami nie można przyspieszać/zwalniać ?
W punktach kontrolnych prędkość jest ograniczona tylko od góry? (pytam, bo jeśli nie, to może nie być rozwiązania)
Pozdrawiam Artur S.
Przemyslaw Kimla - 13-03-2006 11:50
> A między punktami nie można przyspieszać/zwalniać ? > > W punktach kontrolnych prędkość jest ograniczona tylko od góry? > (pytam, bo jeśli nie, to może nie być rozwiązania) > > Pozdrawiam > Artur S.
Można a nawet trzeba aby jak najszybciej dotrzeć do celu. O ile odcinek do kolejnego punktu jest dostatecznie długi to można się rozpędzić do prędkości maksymalnej samochodu która jest równiez ograniczona.
przemek
purpose@poczta.onet.pl - 13-03-2006 11:50
> Można a nawet trzeba aby jak najszybciej dotrzeć do celu. O ile odcinek do > kolejnego punktu jest dostatecznie długi to można się rozpędzić do prędkości > maksymalnej samochodu która jest równiez ograniczona.
A kiedy będziemy mieli do czynienia ze zrywem? Najprostszy przypadek: start i meta. Ruszam i rozpędzam się z maksymalnym przyspieszneniem, jeśli jest dość miejsca osiągam prędkość max, i odpowiednio wcześnie przed metą zaczynam hamować z maksymalnym spowolnieniem. Gdzie tu miejsce na zryw?
Dominik
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Przemyslaw Kimla - 13-03-2006 11:50
> A kiedy będziemy mieli do czynienia ze zrywem? Najprostszy przypadek: > start i meta. Ruszam i rozpędzam się z maksymalnym przyspieszneniem, > jeśli jest dość miejsca osiągam prędkość max, i odpowiednio wcześnie przed > metą zaczynam hamować z maksymalnym spowolnieniem. Gdzie tu miejsce na > zryw? > > Dominik >
w tym przypadku zryw występuje w czterech punktach trasy. W momencie rozpoczęcia ruchu powiedzmy puszczamy sprzęgło, to moment na kołach narasta płynnie aż do całkowitego puszczenia sprzęgła, to był zryw. Od tego momentu samochód przyspiesza powiedzmy ze stałym przyspieszeniem i to jest właśnie przyspieszenie. Ale przed osiągnięciem prędkości maksymalnej silnik traci moc i przyspieszenie zaczyna maleć, aż do osiągnięcia prędkości maksymalnej. Ten fragment to też zryw ale u wartości ujemnej. dalej jedziemmy ze stałą prędkością. Wreszciei widzimy metę. Zaczynamy hamować, lecz noga tez potrzebuje trochę czasu na wciśnięcie hamulca. To kolejny fragment zrywu. Gdy pedał jest wciśnięty hamujemy ze stałym zwolnieniem (ujemnym przyspieszeniem). Tuż przes metą zaczynamy popuszczać hamulec i znowu mamy doczynienia ze zrywem.
Zryw to po prostu pochodna przyspieszenia czyli przyrost przyspieszenia w czasie.
przemek.
=?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Rachwa=B3?= - 13-03-2006 11:50
=?iso-8859-2?Q?Re:_Zap=B3ac=EA_1000_z=B3_za_dzia=B3aj=B1c=B1_ procedur?=
Przemyslaw Kimla <plotery@gold.pl> wrote:
> w tym przypadku zryw występuje w czterech punktach trasy. W momencie > rozpoczęcia ruchu powiedzmy puszczamy sprzęgło, > to moment na kołach narasta płynnie aż do całkowitego puszczenia > sprzęgła, to był zryw. Od tego momentu samochód przyspiesza powiedzmy > ze stałym przyspieszeniem i to jest właśnie przyspieszenie. Ale przed > osiągnięciem prędkości maksymalnej silnik traci moc i przyspieszenie > zaczyna maleć, aż do osiągnięcia prędkości maksymalnej. Ten fragment > to też zryw ale u wartości ujemnej. dalej jedziemmy ze stałą > prędkością. Wreszciei widzimy metę. Zaczynamy hamować, lecz noga tez > potrzebuje trochę czasu na wciśnięcie hamulca. To kolejny fragment > zrywu. Gdy pedał jest wciśnięty hamujemy ze stałym zwolnieniem > (ujemnym przyspieszeniem). Tuż przes metą zaczynamy popuszczać > hamulec i znowu mamy doczynienia ze zrywem. > > Zryw to po prostu pochodna przyspieszenia czyli przyrost > przyspieszenia w czasie.
chcesz żeby ci ktoś wpasował funkcję w dane pomiarowe?
hmm...
przy założeniu że masz odpowiednio dużo punktów pomiarowych (droga i czas) to jesteśmy w stanie policzyć na tej podstawie prędkość w przedizlae, jak i również przyspieszenie (pochodna) jak i ten nieszczęsny zryw. w zasadzie mając funkcję niekoniecznie liniową, pewnie jeskiś wielomian albo Spline (funkcja sklejona) jesteśmy w domu :)
miłej zabawy ;)
ps. ja się nie znam, zarobiony jestem etc.
-- EXECUTE jestem_bogiem_uswiadom_to_sobie @USER='prachwal', @DATA=#2006-02-04#, @GG=3579641;
Przemyslaw Kimla - 13-03-2006 11:50
W celu doprecyzowania:
punkty są po kolei podane w tablicy jako odległości od poprzedniego punktu. Dla każdego punktu jest podane ograniczenie prędkości przejazdu przez ten punkt i ograniczenie prędkości maksymalnej do jakiej może się rozpędzić na tym odcinku. (tego zapomniełem podać, sorry).
przemek
my nie mamy generować funkcji tylko wyznaczyć dla jakich parametrów prędkości, przyspieszenia i zrywu w każdym punkcie, przy założeniu podanych ograniczen czas przejazdu będzie najkrótszy.
przemek
> > przy założeniu że masz odpowiednio dużo punktów pomiarowych (droga i > czas) to jesteśmy w stanie policzyć na tej podstawie prędkość w > przedizlae, jak i również przyspieszenie (pochodna) jak i ten > nieszczęsny zryw. > w zasadzie mając funkcję niekoniecznie liniową, pewnie jeskiś wielomian > albo Spline (funkcja sklejona) jesteśmy w domu :) > > miłej zabawy ;) > > ps. ja się nie znam, zarobiony jestem etc. > > -- > EXECUTE jestem_bogiem_uswiadom_to_sobie @USER='prachwal', > @DATA=#2006-02-04#, @GG=3579641; >
Przemyslaw Kimla - 15-03-2006 10:45
Punkty są w zadanej kolenności i w takiej trzeba je przejechać. Zresztą wszystkie są na lini prostej.
przemek
purpose@poczta.onet.pl - 15-03-2006 10:45
> > my nie mamy generować funkcji tylko wyznaczyć dla jakich parametrów > prędkości, przyspieszenia i zrywu w każdym punkcie, przy założeniu podanych > ograniczen czas przejazdu będzie najkrótszy. >
Przyznam, że tego nie rozumiem. Wydawało mi się że znamy możliwości samochodu (prędkość max, przyspieszenie, zryw, jak szybko może zahamować) prędkości max i położenie punktów kontrolnych i teraz trzeba wyznaczyć momenty naciśnięcia gazu, hamulca, żeby pokonać trasę jak najszybciej.
Jednak Twoje zdanie: "wyznaczyć parametry prędkości, przyspiesznenia i zwywu w każdym punkcie" wywołuje jednak u mnie kompletny mętlik :)
Pozdr. Dominik
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Przemyslaw Kimla - 15-03-2006 10:45
> > Przyznam, że tego nie rozumiem. Wydawało mi się że znamy możliwości > samochodu (prędkość max, przyspieszenie, zryw, jak szybko może zahamować) > prędkości max i położenie punktów kontrolnych i teraz trzeba wyznaczyć > momenty naciśnięcia gazu, hamulca, żeby pokonać trasę jak najszybciej. > > Jednak Twoje zdanie: > "wyznaczyć parametry prędkości, przyspiesznenia i zwywu w każdym > punkcie" wywołuje jednak u mnie kompletny mętlik :) >
Tak znamy te możliwości i to one ograniczają wartości przyspieszenia prędkości i zrywu. Nie zawsze jest tak, że zmiana przyspieszenia najkorzystniejsza jest w punktach kontrolnych.
Generalnie chodzi o to aby wykres prędkości względem czasu nie miał załamań, a jednocześnie samochód dotarł do celu w jak najkrótszym czasie.
przemek
Przemyslaw Kimla - 15-03-2006 10:45
Jeszcze raz:
mamy dane: 1. w tablicy zapisane są kolejne wartości przemieszczeń do następnego punktu. (na lini prostej) 2. dla każdego punktu określona jest maksymalna prędkość z którą można go pokonać (pierwszy o ostatni punkt ma prędkość 0) 3. dla każdego punktu zadana jest prędkość maksymalna do jakiej się może rozpędzić samochód jadąc do niego
mamy następujące ograniczenia: 1. wartość absolutna przyspieszenia nie może przekroczyć zadanej wartości 2. wartość absolutna zrywu nie może przekroczyć zadanej wartości
mamy wyznaczyć dla każdego punktu wartości w momencie jego mijania: 1. przyspieszenia 2. prędkośći 3. zrywu
doążymy do wygenerowania optymalnego, lub prawie optymalnego profilu prędkości, tak aby samochód przejechał trasę jak najszybciej nie łamiąc ograniczeń.
przemek
Przemyslaw Kimla - 15-03-2006 10:45
przykładowe dane:
start od prędkości 0
punkt 1: przemieszczenie=100mm, max prędkość pokonania punktu=10mm/s max prędkość na trasie dojazdu=100mm/s
punkt 2: przemieszczenie=2mm, max prędkość pokonania punktu=70mm/s max prędkość na trasie dojazdu=60mm/s
punkt 3: przemieszczenie=20mm, max prędkość pokonania punktu=200mm/s max prędkość na trasie dojazdu=200mm/s
punkt 4: przemieszczenie=50mm, max prędkość pokonania punktu=5mm/s max prędkość na trasie dojazdu=300mm/s
punkt 5: przemieszczenie=100mm, max prędkość pokonania punktu=50mm/s max prędkość na trasie dojazdu=100mm/s
punkt 3: przemieszczenie=1mm, max prędkość pokonania punktu=0mm/s końcowy max prędkość na trasie dojazdu=40mm/s
max przyspieszenie = 1m/s2 max zryw = 50m/s3
gervee - 15-03-2006 10:45
Użytkownik "Przemyslaw Kimla" <plotery@gold.pl> napisał w wiadomości news:dv18c9$qir$1@nemesis.news.tpi.pl... > Samochód jedzie wyznaczoną trasą. Rozpoczyna jazdę od prędkości zerowej. Po > drodze mija punkty kontrolne, przez które nie może przejechać z prędkością > wyższa niż wyznaczona dla danego punktu. Przyspieszenie i zryw (pochodna > przyspieszenia) są ograniczone do stałej wartości. Wyznaczyć wartości > prędkości, przyspieszenia i zrywu w każdym punkcie kontrolnym, dbając aby > samochód dojechał do celu jak najszybciej i zatrzymał się na mecie. > Poszukuję osoby, która napisze algorytm rozwiązujący to zadanie przy > założeniu, że punktów kontrolnych może być do kilkuset tysięcy. Staramy się > minimalizować czas dotarcia do celu, lecz nie musimy osiągnąć wyniku > doskonałego a jedynie dążyć do niego z jakąś założoną dokładnością z uwagi > na skończoną moc obliczeniową komputerów. Zagadnienie jest komercyjne i nie > całkiem proste, więc oferuję wynagrodzenie za napisanie tego algorytmu. > Zapłacę 1000 zł za działającą procedurę. W celu zaprezentowania działania > algorytmu proszę wygenerować wykres pozycja-prędkość i przysłać na adres > kimla@kimla.pl . W sprawie szczegółów proszę o kontakt mailowy lub > telefoniczny
A czy przypadkiem to nie załatwiają układy sterowania, które mozna dokupić do takich urządzeń jak produkowane przez Cibie? Czy nie lepiej byłoby pisać o frezarce (plotterze) niż o samochodzie? Algorytm ma być zaimplementowany w takim układzie sterowania? Rafał
Przemyslaw Kimla - 15-03-2006 10:45
> A czy przypadkiem to nie załatwiają układy sterowania, które mozna dokupić > do takich urządzeń jak produkowane przez Cibie? Czy nie lepiej byłoby > pisać > o frezarce (plotterze) niż o samochodzie? Algorytm ma być zaimplementowany > w > takim układzie sterowania? > Rafał
analogia do samochodu ułatwia zrozumienie i wytłumaczenie problemu. procedura jest częścią programu CAM
przemek
=SD= - 15-03-2006 10:45
Użytkownik "Przemyslaw Kimla" <plotery@gold.pl> napisał w wiadomości news:dv496f$ej3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mamy wyznaczyć dla każdego punktu wartości w momencie jego mijania: > 1. przyspieszenia > 2. prędkośći > 3. zrywu > > doążymy do wygenerowania optymalnego, lub prawie optymalnego profilu > prędkości, tak aby samochód przejechał trasę jak najszybciej nie łamiąc > ograniczeń. > A czy nie jest tak, że kluczowym będzie jak pojazd będzie się zachowywał nim dojedzie do punktu kontrolnego (wyznaczenie punktów pośrednich zmiany przyspieszenia i podanie wartości prędkości, przyspieszenia (wraz z kierunkiem) i zrywu w tychże punktach). Wartości (prędkości, przyspieszenia i zrywu) w punktach pomiaru niewiele Ci dadzą bez informacji o których wspomniałem powyżej ... no chyba, że nadal czegoś nie rozumiem :) Co wcale nie jest niemożliwe. =SD=
Przemyslaw Kimla - 15-03-2006 10:45
Masz rację, ale celem zadania jest określenie wartości w tych punktach dla optymalnego lub prawie optymalnego przejazdu. Natomiast w celu wyrysowania wykresu rzeczywiście przydało by się okraślać co się dzieje pomiędzy aby można było zaprezentować efekt działania procedury w formie wykresu np. v do t.
zainteresowanych prosze o przysłanie maila, to odeślę szkice wyjaśniające problem. i mam nadzieję wyjaśniające wszystkie wątpliwości.
przemek kimla@kimla.pl
Użytkownik "=SD=" <sdym@interia.pl> napisał w wiadomości news:dv6hoq$gpn$1@news.interia.pl... > > Użytkownik "Przemyslaw Kimla" <plotery@gold.pl> napisał w wiadomości > news:dv496f$ej3$1@nemesis.news.tpi.pl... > >> mamy wyznaczyć dla każdego punktu wartości w momencie jego mijania: >> 1. przyspieszenia >> 2. prędkośći >> 3. zrywu >> >> doążymy do wygenerowania optymalnego, lub prawie optymalnego profilu >> prędkości, tak aby samochód przejechał trasę jak najszybciej nie łamiąc >> ograniczeń. >> > A czy nie jest tak, że kluczowym będzie jak pojazd będzie się zachowywał > nim dojedzie do punktu kontrolnego (wyznaczenie punktów pośrednich zmiany > przyspieszenia i podanie wartości prędkości, przyspieszenia (wraz z > kierunkiem) i zrywu w tychże punktach). Wartości (prędkości, > przyspieszenia i zrywu) w punktach pomiaru niewiele Ci dadzą bez > informacji o których wspomniałem powyżej ... no chyba, że nadal czegoś nie > rozumiem :) Co wcale nie jest niemożliwe. > =SD= > >
anka - 15-03-2006 10:45
Przemyslaw Kimla napisał(a): > Samochód jedzie wyznaczoną trasą. Rozpoczyna jazdę od prędkości zerowej. Po > drodze mija punkty kontrolne, przez które nie może przejechać z prędkością > wyższa niż wyznaczona dla danego punktu. Przyspieszenie i zryw (pochodna > przyspieszenia) są ograniczone do stałej wartości. Wyznaczyć wartości > prędkości, przyspieszenia i zrywu w każdym punkcie kontrolnym, dbając aby > samochód dojechał do celu jak najszybciej i zatrzymał się na mecie. > Poszukuję osoby, która napisze algorytm rozwiązujący to zadanie przy > założeniu, że punktów kontrolnych może być do kilkuset tysięcy. Staramy się > minimalizować czas dotarcia do celu, lecz nie musimy osiągnąć wyniku > doskonałego a jedynie dążyć do niego z jakąś założoną dokładnością z uwagi > na skończoną moc obliczeniową komputerów. Zagadnienie jest komercyjne i nie > całkiem proste, więc oferuję wynagrodzenie za napisanie tego algorytmu. > Zapłacę 1000 zł za działającą procedurę. W celu zaprezentowania działania > algorytmu proszę wygenerować wykres pozycja-prędkość i przysłać na adres > kimla@kimla.pl . W sprawie szczegółów proszę o kontakt mailowy lub > telefoniczny > > > pozdrawiam, > Przemysław Kimla > kimla@kimla.pl > 0601767110 > > > > DASZ 1000 $ I NIE MAS SPRAWY
Przemyslaw Kimla - 06-04-2006 00:15
Witam,
zadanie zostało rozwiązane. Dziękuję.
przemek
Andrzej J. Turowicz - 20-06-2006 00:47
Czy ktoś się zgłosił po nagrodę Jestem tego ciekawy
andrzej
Użytkownik "Przemyslaw Kimla" <plotery@gold.pl> napisał w wiadomości news:dv18c9$qir$1@nemesis.news.tpi.pl... > Samochód jedzie wyznaczoną trasą. Rozpoczyna jazdę od prędkości zerowej. > Po > drodze mija punkty kontrolne, przez które nie może przejechać z prędkością > wyższa niż wyznaczona dla danego punktu. Przyspieszenie i zryw (pochodna > przyspieszenia) są ograniczone do stałej wartości. Wyznaczyć wartości > prędkości, przyspieszenia i zrywu w każdym punkcie kontrolnym, dbając aby > samochód dojechał do celu jak najszybciej i zatrzymał się na mecie. > Poszukuję osoby, która napisze algorytm rozwiązujący to zadanie przy > założeniu, że punktów kontrolnych może być do kilkuset tysięcy. Staramy > się > minimalizować czas dotarcia do celu, lecz nie musimy osiągnąć wyniku > doskonałego a jedynie dążyć do niego z jakąś założoną dokładnością z uwagi > na skończoną moc obliczeniową komputerów. Zagadnienie jest komercyjne i > nie > całkiem proste, więc oferuję wynagrodzenie za napisanie tego algorytmu. > Zapłacę 1000 zł za działającą procedurę. W celu zaprezentowania działania > algorytmu proszę wygenerować wykres pozycja-prędkość i przysłać na adres > kimla@kimla.pl . W sprawie szczegółów proszę o kontakt mailowy lub > telefoniczny > > > pozdrawiam, > Przemysław Kimla > kimla@kimla.pl > 0601767110 > > > >
Tomasz Góral - 20-06-2006 00:47
Użytkownik "Andrzej J. Turowicz" <at@buchalter.com.pl.BEZ_SMIECI> napisał w wiadomości news:e75q43$kee$1@atlantis.news.tpi.pl... > Czy ktoś się zgłosił po nagrodę > Jestem tego ciekawy > > andrzej > Tak, podobnież nawet działa - informacja prawie z pierwszej ręki.
Pozdrawiam Tomek
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pleffulla.pev.pl
|
[oracle] czy da =?ISO-8859-2?Q?si=EA_z_poziomu_procedury_?==?ISO-8859-2?Q?zrobi=E6_kopi=EA_zapasow=B1=3F?=
MSSQL 2005 i uruchamianie procedury o =?ISO-8859-2?Q?okre=B6lone?==?ISO-8859-2?Q?j_godzinie?=
[MS SQL 2000/2005] Procedura z dynamicznym SQL
=?iso-8859-2?q?Procedura_sk=B3adowalna_wywo=B3ywana_o_okreslo nej_godzinie?=
[ORACLE] Stored Procedures - jaki typ danych przy dostępnie poprzez ADO?
=?iso-8859-2?q?[Mysql_5=2E0]_Wywo=B3ywanie_procedury_jako_parametr_funkcji?=
[MySQL5] problem z zastosowanie funkcji, procedury w celu unikniecia powtórzeń kodu w zapytaniach
=?iso-8859-2?q?wysy=B3anie_emaila_za_pomoca_procedury_skladow anej_Oracle?=
=?iso-8859-2?Q?=5Boracle_pl/sql=5D_r=F3=BFnice_w_tworzeniu_procedur?=
=?iso-8859-2?q?Nazwa_Tabeli_jako_parametr_w_procedurze_sk=B3a dowanej?=
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pltejsza.htw.pl
Cytat
Decede mihi sole - nie zasłaniaj mi słonca. Gdy kogoś kochasz, jesteś jak stworzyciel świata - na cokolwiek spojrzysz, nabiera to kształtu, wypełnia się barwą, światłem. Powietrze przytula się do ciebie, choćby był mróz, a ty masz w sobie tyle radości, że musisz ją rozdawać wokoło, bo się w tobie nie mieści Hoc fac - tak czyń. A tergo - od tyłu; z tyłu. I czarne włosy posiwieją. Safona |
|