ďťż
 
Jak dobrac katy zdjęcia do rzutu kamery w 3d max ?. ďťż
 
Jak dobrac katy zdjęcia do rzutu kamery w 3d max ?.
Zobacz wiadomości
 
Cytat
A gdyby tak się wedrzeć na umysłów górę, / Gdyby stanąć na ludzkich myśli piramidzie, / I przebić czołem przesądów chmurę, / I być najwyższą myślą wcieloną. . . Juliusz Słowacki, Kordian
Indeks BCB i MySQL subiekt gt fototapeta
 
  Witamy

Jak dobrac katy zdjęcia do rzutu kamery w 3d max ?.



|3eR| - 24-12-2006 00:39
Jak dobrac katy zdjęcia do rzutu kamery w 3d max ?.
  Witam.
Mam wykonane, pewne zdjęci, chcę w nie wmontować wyrenderowany obiekt z 3d
maxie. Problem pojawia się, zeby ustawić w maxie odpowiedni kont.widok
kamery tak zeby pasowało do zdjęcia obiekt to samochód ktory ma stać na
zdjęciu. Robie to na oko, niestety nie zawsze mi to wychodzi.

Pytanie:

Czy ktoś z was zna już skutecznie wypróbowane metody na to ?.

Dzięki.





tort - 24-12-2006 00:39

  |3eR|<0 napisał(a):

> Czy ktoś z was zna już skutecznie wypróbowane metody na to ?.

wstaw zdjęcie jako tło do softu 3d. najlogiczniejsze i najprostsze. nie
wiem jakiego softu używasz - poszukaj w googlu jak się to robi w twoim
programie.

tort




rezist.com - 24-12-2006 00:39

  > Czy ktoś z was zna już skutecznie wypróbowane metody na to ?.

A pod F1 nie napisali? ;)

*Pracowałem* na Maxie 8 lat temu. Byla tam taka opcja Enviromental
Background w zakladce zdaje sie enviromental, tam gdzie wlacza sie
fog.

Byc moze trzeba bedzie tez dodac teksture do Materials i ustawic ja jako
typ Background lub Planar.

Biorac pod uwage ze od tamtego czasu nie mam stycznosci z tym pogramem
to moglo sie zmienic.

--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl




tort - 24-12-2006 00:39

  tort napisał(a):
>> Czy ktoś z was zna już skutecznie wypróbowane metody na to ?.

no tak... max... gapa ze mnie... :)





gangrel - 24-12-2006 00:39

  Dnia Wed, 06 Dec 2006 08:20:53 +0100, w wiadomości
<news:el5r4g$maj$2@sparrow.axelspringer.com.pl> na pl.comp.grafika
użyszkodnik *rezist.com* zmajstrował następującą wypowiedź:

> Byc moze trzeba bedzie tez dodac teksture do Materials i ustawic ja jako
> typ Background lub Planar.

Tyle, że jemu chodzi nie o to. Do tego trzeba użyć Camera Match
--
| Jakub 'gangrel' Hamczyk |www.gangrel.3d.pl |gg:1079513 |icq:222103719 |
| |
| 'Allah is on our side. That is why we will beat the aggressor.' |
| Saddam Hussein |




|3eR| - 24-12-2006 00:39

 
Użytkownik "gangrel" <gangrel@USUNTO.grafik.3d.pl> napisał w wiadomości
news:15xcrnnujhw0j$.137o8v9iz04e5$.dlg@40tude.net. ..
> Dnia Wed, 06 Dec 2006 08:20:53 +0100, w wiadomości
> <news:el5r4g$maj$2@sparrow.axelspringer.com.pl> na pl.comp.grafika
> użyszkodnik *rezist.com* zmajstrował następującą wypowiedź:
>
>> Byc moze trzeba bedzie tez dodac teksture do Materials i ustawic ja jako
>> typ Background lub Planar.
>
> Tyle, że jemu chodzi nie o to. Do tego trzeba użyć Camera Match
> --
> | Jakub 'gangrel' Hamczyk |www.gangrel.3d.pl |gg:1079513 |icq:222103719 |
> | |
> | 'Allah is on our side. That is why we will beat the aggressor.' |
> | Saddam Hussein |

Raczej własine to Camera Match, możesz to rozwinąć ?.
Dzięki.




gangrel - 24-12-2006 00:39

  Dnia Wed, 6 Dec 2006 15:03:39 +0100, w wiadomości
<news:el6ipq$3gg$1@inews.gazeta.pl> na pl.comp.grafika użyszkodnik
*|3eR|<0* zmajstrował następującą wypowiedź:

> Raczej własine to Camera Match, możesz to rozwinąć ?.

Tzn ogólnie to zasada jest taka, że w scenie stawia się punkty 'CamPoint' i
ustawia się je tak by odległości między nimi odpowiadały rzeczywistości.
Czyli np. mierzysz płytkę chodnikową i stawiasz 4 punkty CamPoint w danej
odległości. Do tego jeszcze mierzysz w jakiej odległości stoi np. budynek i
dodajesz kolejny punkt w odpowiedniej odległości. Potem np. jeszcze jakiś
róg parapetu itd. Stawiasz parę takich punktów a potem przy pomocy Camera
Match Utility wskazujesz na zdjęciu te punkty - czyli te na płytce
chodnikowej, parapecie itd. I na podstawie tych danych tworzona jest
kamera.
Po szczegóły odsyłam do helpa bo fajnie to jest tam wyjaśnione.
--
| Jakub 'gangrel' Hamczyk |www.gangrel.3d.pl |gg:1079513 |icq:222103719 |
| |
| 'Courage is found in unlikely places.' |
| John Ronald Reuel Tolkien |




Andrew - 24-12-2006 00:39

  bardzo fajnie i prosto robi sie to w Microstation
za pomoca Photomatch - wstawiasz obrazek i program prosi cie
o podanie punktu modelu ktory odpowiada punktowi na zdjeciu ( dostepny jest
taki zooomik do tego )
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • effulla.pev.pl
  • comp
    =?iso-8859-1?q?24img.com_-_NOWY_-_Darmowy_Hosting_Zdjec_i_Obrazk=F3w_/_Albumy_na_Zdjecia?= Jak przerobic zdjęcie na duotone (biały + pantone) oraz zaimportowac do CDR w tych kolorach? JAK ZROBIĆ ŁADNE PRZEJŚCIE MIĘDZY DWOMA ZDJĘCIAMI W CORELU? PILNE!! Prośba kupna zdjęcia na www.stockxpert.com jak hurtowo nalozyć tekst w odpowiednim miejscu na zdjeciu w PS. Corel Photo PAINT 11- zmiana wielkości zdjęcia Jak przyozdobic zdjecie w corelu rozyczkami ?- bardzo prosze o pomoc Sprzedaj swoja grafike/zdjecie - kup inne! Zapytanie - HELP (obliczanie sredniej oceny dla danego zdjecia) Zdjęcie planu budowlanego jak oczyścić z niechcianych cieni
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ajdatrament.opx.pl
  • Cytat

    Decede mihi sole - nie zasłaniaj mi słonca.
    Gdy kogoś kochasz, jesteś jak stworzyciel świata - na cokolwiek spojrzysz, nabiera to kształtu, wypełnia się barwą, światłem. Powietrze przytula się do ciebie, choćby był mróz, a ty masz w sobie tyle radości, że musisz ją rozdawać wokoło, bo się w tobie nie mieści
    Hoc fac - tak czyń.
    A tergo - od tyłu; z tyłu.
    I czarne włosy posiwieją. Safona

    Valid HTML 4.01 Transitional

    Free website template provided by freeweblooks.com